Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 decembrie 2012

Schimbari


Nu mai pot sa scriu ,
Nu mai pot sa fiu ,
Nu mai pot sa cred ca o sa am un fiu ,
Nu mai sunt genial ,
Nici nu am fost vreodata ,
Nu mai sunt nimic , sunt doar banal ,
Un semn de carte uscat intr-o veste minunata ,
Nu mai sunt crestin ,
Nu mai sunt duios ,
Nu mai sunt frumos ,
Dar sunt bolnavicios ,
Nu mai sunt lasciv ,
Sunt doar un betiv ,
Sunt doar un naiv ,
Un nativ betiv tardiv ...
Nu mai am glorie ,
Functie locomotorie ,
Nu mai scriu poezie ,
Ea ma scrie in tragedie ,
Nu mai sunt comic ,
Sunt trist ca un comic epileptic ,
Nu mai sunt epic ,
Sunt mort , sunt culcat , sunt mic ,
Nu mai sunt un drogat ,
Sunt simplu si plicticos ,
Nu mai sunt in stare o rima pe foaie sa cos ,
Sunt ciudat de strain de minunat ,
Sunt umblat , dar prea umblat ,
Sunt ratat si realizez ,
Ca degeaba plusez ,
Ca pierd si ca singur ma eclipsez ,
Sunt un om de rand ,
Si curand ,
Voi devenii un simplu om asezat ca un fomist la rand ...
Tremurand ca un davist si plangand ca un trist ,
Voi fi ce mi-s-a parut ca imi este interzis ,
Un simplu om ...
Nu vrea sa  mai exist !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu