Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 februarie 2013

Note moderne


Am multe sa imi spun ,
Probabil de aia vorbesc mai mereu singur despre mine ...
Constat ca am nevoie de timp ca imi omor timpul ramas din urma ,
Ca imi doresc sa fiu lider , dar sa fac parte din turma ,
Ca tre' sa fac bani ca sa pot sa incep sa fac bani si mai multi ,
Ca e satisfacator sa te razbuni , dar e etic sa ajuti ... 

Inauntrul fiintei mele iubesc noroiul , ploaia si vantul ,
Imi respect caracterul de sociopat insa distrugand pamantul . 
Imi plec privirea celor mai slabi ca mine caci sunt mai sus asezati pe raftul societatii ,
Si cumpar povestile altora , imi pregatesc de tanar toate detaliile mortii ...
Imi place despre mine , chiar de nu sunt ce am visat ,
Visam sa fiu liber , dar sunt captiv in libertatea asta efemera ,
Unde dulciurile copilariei au devenit o pofta amara ...
Rareori ma surprinde schimbul doi al zilei cu penita-n calimara ...
Ma simt ... curva penala .

Practic trebuie sa faci schimb de experienta cu un copil pentru a-l traumatiza ,
Si trebuie sa chinui un animal inconstient pentru a-l umaniza ...
E clar ca sunt depresiv si nu sunt singurul ce gandeste ,
Ca ce nu te omoara acum , clar te schilodeste ...

M-as oprii doar si pentru o clipa sa ma uit in tavan , 
Nu l-am mai vazut de mult timp ... aveam un prieten in el , caci era singurul pe care il puteam privii fix ,
Nu cred in infinit , caci si el s-a dus cu timpul ca mina dintr-un pix ...
Sunt sigur ca imi mor prietenii ... nu ii mai recunosc de ceva timp ,
Trec pe langa ei pe strada si s-au schimbat in nimic ,
Am ramas doar eu si cu visul bunicului meu ... 
Ca voi avea un fiu ce va reusii tot ce nu am reusit vreodata ...
Dar cred ca vreau o fata ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu