Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 10 aprilie 2013

Din preferate

Vremea trece , vreme vine ...
Mortii mei renasc in tine ,
Nu stiu altii cum sunt , 
Da'  eu te iubesc , luceafar bland ...

De ce ma strangi in pumnul tau 
Cu dor etern si-anxietate ?
De ce imi faci atata rau , 
Cand te gonesc din realitate ?

Baltagul sortii m-a lovit deodata , 
Erai frumoasa , ca o floare de zapada , 
Am luptat cu zmeii pana-n zori ,
Cu bestii-ascunse printre flori ...

Sub arcada parului tau mi-am pierdut tineretea ...

Iar dorm haiduci cu turci la gura , 
Blestemandu-si soarta , preamarindu-ti frumusetea , 
Si m-a gandesc , acum o ora ... in ochii tai am cunoscut tristetea ...

Ratiunea , ma duce spre pustiu , 
Caci sunt ce sunt , asa probabil am sa fiu , 
O scrisoare pierduta inspre corespondenta , 
Fara apartenenta , cunfuza in esenta , 
Cer clementa pe motiv de dementa , 
Mi-e dor de ieri , mai mult de azi , 
Domnule copil , trebuiesc a fi tranchilizat , 
Cu suta mii de ciucalati si sarutari ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu