Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 aprilie 2013

Partum Monstruosum

"Te-am imbracat in versuri !
-Asa a fost sa fie ...
-Ti-am prins parul in rime !
Tu imi arunci ganduri meschine !
Asa a fost sa fie ?
Dar eu ti-am dat numele meu !
Te las in urma vietii Poezie ..."

Te-am surprins in gand , 
Cum te hraneai din mine ,
Erai firava , cu un zambet tremurand ,
Curand m-ai cucerit cu el ,
Putin si incet mi-ai indoit inima ca un surcel ...

Fusesem un naiv ,
Ma priveai lasciv cu talentul tau nativ ,
De roman hiperactiv , 
Luceafar bland , mi-ai rupt creierul cu raze ,
Cu faze de un instant cuprinzator ,
Eram prea mort sa vad cum ma iubeai ,
Acum ma infior ...

Am tamplele argintii ,
Mi-am pierdut in tine sansa de a mai iubii ,
Si continui sa fi,
O data sau de ori pe zi ,
Placerea mea unica de a fi ...
Si-mi gadili perciunii ,
Cu extremul iratiunii ,
De care dau dovada unii,
Esti moarte curata , 
O dovedesc strabunii !

Jilav duc somnul in vizita pustietatii , 
Caci imi umpli toracele cu batai ritmice 
Chiar si in tainele noptii ...
Cu ale tale calitati maetaforic vampirice ,
Ma-mpingi pe ne ve spre imbratisarea mortii ...

Adio Subsemnatul de pe hartie ,
Adio drama cruda cu iz de tragedie , 
Ramai cu bine poezie ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu