Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 aprilie 2013

Pour Anaigroeg 2

Nori de zgrura asteapta luna , 
Spre mintii mele drum ,
Dintre toate esti doar una ,
Eu sunt unul si sunt scrum ...

Esti fierbinte-n par ca sarea ,
Ducand apa ochilor departe ,
Plangi in largul mintii mele ,
Sub a tineretii fapte ...

Dorm demonii omenirii ,
Adormiti de vocea-ti calda ,
Impaturiti in vorbele iubirii ,
Dorm demonii laolalta ...

Spre a noptii armonie , 
Gandul tau iar ma-nfioara ,
A chipului tau feerie ,
Gandurile mi-nconjoara ...

Auriu topit ti-e parul ,
Cand se scurge urmarindu-mi suflulul ,
Cerul verzui al privii tale ,
Iar imi inchide vazduhul ...

Ratacit printre cuvinte , 

Par adesea-n drum spre casa ,
Oare ce , pe cine minte ,
Cine iarta ? Cine lasa ...?

Sper sa iertii durerea-n mine
Caci ma doare moartea-n sine ,
Mor de dor , lipsit de tine ,
Mor de-amor , dar mor cum e mai bine ...
Te ador ...

Un comentariu: