Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 10 aprilie 2013

Pour Anaigroeg

Iubeste-ma ca te iubesc ,
Ca-ti spun fara sa stau pe ganduri ce gandesc ,
Ca ma umilesc si vin umil in fata ta ,
Sa te cersesc ,
Iubeste-ma si iarta-ma cand gresesc ,
Sunt om , nu pot sa excelez , 
Vreau sa fiu al tau si-am sa ma multumesc ...

Iubeste-ma cand te cuprind in brate , ca vantul ,
Iubeste-ma cand sarut in urma ta si cerul , si pamantul .
Iubeste-ma ca imi pierd cuvintele in ochii tai ciudati ,
Iubeste-ma ca te iubesc , cat nu te-au iubit ceilalti ...

As fi preferat sa fiu zmeu ,
Decat sa ma lupt cu ei ,
As fi preferat sa fiu eu leu ,
Nu sa ma indragostesc de ea ,
As fi preferat sa fiu eu rece , 
Nu sa ma topesc ca un fulg de nea in palma ta ...
As fi preferat sa mint , 
Sa nu iti spun ce simt , 
Stiu , suna ciudat , dar poate d'asta am suferit 
Te-am preamarit cand erai mica , 
Ti-am plans de dor la o adica , 
Nu dura mult , erai magnifica , 
Eu doar magnet de tabla , 
Barbos cu intelepciune invatand o viata intreaga , 
Despre iubire , consecinte si moartea sufletului laolalta ...

As fi stat atarnat de parul tau blond , 
In fata intregului mapamond , 
Cuprins in ochii tai albastrii , 
As fi vorbit cu astrii , 
Dar nu ma mai suport , 
Ma jur ca nu mai pot , 
Am crezut ca s-a sfarsit , 
Ca ma iubesti , sau m-ai iubit , 
Dar n-am gasit decat un motiv sucit , 
Sa plaang in versuri la nesfarsit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu