Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 aprilie 2013

Singur ...

Se spune ca daca simti placerea vietii ,
Cunosti esenta tineretii ,
Sub morale si explicatii in legatura cu iubirea ,

Iti vei gasii adesea nemurirea ...

Incapabil sa fi , sa nu mori , 
Sa existi printre fulgi de apa , printre nori ,
Sa zbori adesea inconjurat de ura , 
Sa vorbesti de bine doar atunci cand taci din gura ...

Esti facut , creat sa fi iubit ,
Nu sa-ti duci crucea sufletului la nesfarsit , 
Esti nesfarsit de impatimit ,
Te-apuci de cap si spui ca au trecut 2 decenii si nici nu le-ai simtit ...

Tulpinele amintirilor se usuca ,
Te indragostesti din nevoie , de dragoste si afectiune de orice naluca ,
Graiesti de dor si amor sub pidvor ingrozitor ,
Plangi , dar degeaba esti destinat mortii ,lacrimile iti sunt onor ...

Imi vine uneori sa ma omor ,
Reusesc sa imi omor doar vise ,
Sunt plin de nervi , sufar de dor ingrozitor ,
De parca iubirea si aprecierea imi sunt aievea interzise ...

Nu traiesc din amintiri , nu vad sensul povestilor ,
Cand tainele marii iubiri se ascund in trecut ,
Reprezint jumatatea oamenilor care in mod incantator ,
Au transformat durerea in glas si lacrimile in cuvant ...

Acum tot ce mai sunt , am fost de la-nceput ,
Am fruntea rastignita-n palme cu gandurile despartite ,
Plang si nu inteleg de ce nu simt ce sunt ,
Cand simt ca am sentimente pentru persoane infinite ...

Dar nu-i nimeni sa m-alinte , 
Nimeni care simte , 
Dar mi-te fura oricine crede despre mine ,
Ca-i mai bine sa ma lase intre smochine ,
Intepat , deposedat de orice sentiment adevarat ,
Plecat oficial cu capul , sunt singur ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu