Totalul afișărilor de pagină

marți, 2 aprilie 2013

Ultimatum

Ultima noapte de iubire ...
Cu noi impreuna , in prima linie ,
Cu sarea scursa prin porii fruntii mele ,
Cu marea ascunsa in ochii tai ... sub clar de stele .

Ultima sansa la judecata dreapta ,
Cu moartea inecata in saruturile noastre parca ,
Cu boala ramasa in amintiri ,
Cu noi , prizonierii propriei iubiri ...

Ultima seara , 
Intaia oara cand ti-am spus cat te iubesc ,
Cand am invatat sa cersesc saruturi ,
Sa plang dupa tine la despartire , in fata casei tale ,
Ultima noapte cand ma iubeai ca la-nceputuri ,
Intaia noapte de jale ...

Ultimul ceas ramas zgariat pe pervaz cu cheia ,
Scria te iubesc 1440 de minute pe zi , 
In fiecare zi numaram secundele pana cand sa vi ,
Era ultimul ceas pe care il petreceam in extaz ,
Nimic n-a mai ramas ...

Ultima privire aruncata cu uimire ,
Ti-am vorbit despre iubire , 
Despre ochii tai albastri ,
Te-ai speriat cand ti-am spus ca vreau sa murim ,
Sa fim de-a pururi astrii ...

Ultimul zambet , urmat de scancet ,
Cu obrajii perforati si supti de vlaga ,
Ulima oara cand te-am iubit o noapte-ntreaga ,
Ultima piesa de teatru jucata pe scena vietii noastre ,
Ultimii oameni ramasi , creaturi maiastre ...

A fost ultima noapte de iubire ,
Ultima privire aruncata cu uimire ,
Ultimul scancet precedat de zambet ,
Ultimul ceas ramas zgariat pe pervaz cu cheia pentru ultima oara ,
Am fost noi doi candva intr-o ultima seara ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu