Totalul afișărilor de pagină

duminică, 14 aprilie 2013

Visul

Visez la primaveri eterne ,
La vanilie-n aprilie ,
La apa acra si dulceaga ,
La zile cu noi in prima linie ...

Visez ca sunt iarasi bididiu ,
Ca nu scriu , ca nu stiu ce vreau sa fiu ,
Visez ca fug de-acasa iar , sa beau o bere rece ,
Ca orice suparare mare , se scutura si trece ...

Visez c-alerg afara ,
Cu baticul bunicii legat de gat ,
Ca devin supererou spre seara ,
C-am fost si inca sunt ...

Visez ca n-am plans niciodata ,
Ca prietenii imi traiesc si-acum ,
Ca nu a existat vreo fata ,
Sa imi arda sufletul in scrum ...

Visez ca beau sifon si-e vara ,
Ca fac baie in ploaie , racesc si o mai fac o data ,
Visez ca visez ultima oara ,
Si ca acum sunt treaz , sunt tata ...

Visez ca am copii , ca ma iubesc ,
Ca nu sunt intensiv depresiv , 
Ca nu sunt julit in coate si ca am spate ,
Visez ca sunt vesel si ca nu o sa mai cresc ,
Visez ca n-am comportament incisiv ,
Visez ca ma hranesc cu poezie si ca nu stiu sa muncesc ...

Visez ... dar ma trezesc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu