Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 iunie 2013

Fericit

Nimeni nu ma poate invinovatii ca vreau mai mult ,
Sa scot esenta spirituala din ficare cuvant ...
Nimeni , decat eu si Dumnezeu, nu-mi poate dezvaluii scopul pe pamant ,
Avand in vedere ca viata e un drum al deciziilor spre mormant .
D'aia scriu , sa fiu viu , d'aia citesc sa stiu ce sa scriu ,
Ma obosesc cu povestile altora , ma incarc ignorand deciziile mele ,
In aceste vremuri grele , nimeni nu mai tine cont de ele ...

Ma intind pe tot pamantul cu gandul ca vreau sa cunosc necunoscutul ,
Ca vreau sa-mi descopar inceputul , sa-mi pot accepta sfarsitul ,
Ca sfantul pacatos , gretos de frumos , dulce dar jegos , 
Iar restul amintirilor non fizice sunt de prisos ...

Ca-mi doresc din toata fiinta , 
Sa-mi pot regasii credinta , si vointa ,
Speranta ca scap de greata dimineata ,
Si voi fi ce n-am crezut , voi iubii ca la-nceput ,
Voi gasii ce am pierdut , voi fericii ce am ranit ...
Voi fi sporit si imi voi spune cu lacrimi in riduri ca sunt iarasi fericit ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu