Totalul afișărilor de pagină

luni, 17 iunie 2013

Pasiuni

Pleaca-te , pleaca , te iubesc , 
Imbraca-te cu fiorul meu firesc ,
Cand te privesc si te dezbrac in timp ce te masor ,
Inconjor pamantul cu gandul ,
Sunt ca vantul , te inconjor cu cuvantul ,
Sunt scriitor , te povestesc ca un orator , 
Te calmez , sunt catalizator , 
Povestitor , ma-nfior ca un dihor , 
Cand ma surprinzi , creand culori ,
Sunt sunete , patrund usor ...
Te fac sa plangi izvor , 
Ma faci sa-mi fie dor , 
Noi nu ne iubim , e-amor , 
Ma omori , esti matador , 
Sunt cuceritor , esti teritoriu , 
Ma pierd in tine ca-n purgatoriu , 
Sunt un nebun notoriu , 
Toti stiu ca te iubesc , 
Ca te cersesc , 
Ca te cresc , esti darul meu  ,
Blestemul linistii mele , esti harul meu ceresc ...

Caci sunt un carbune aspirant , 
Ma presezi cu sanii tai pana devin un diamant , 
Ma privesti insistent si persisetent , 
Ma simt potent si omnipotent , 
Sunt inexistent langa tandretea ta , 
Realizez rapid cat sunt de lent , 
Dar e de moment si te agat ca un ornament , 
De inima mea , vaz suflete de epitet , 
Cum ma ucid melodic pe octet , 
Esti muza mea , acuza mea , 
Pe buza ta sta viata mea , 
Speranta grea , si lumea va 
Iubii din nou , iubeste-ma ca pe un nefericit , 
Iubeste-ma pe jumate la cat te iubesc eu ,
Ne vom iubii la nesfarsit ....
Langa tine , fine , e bine , esti dragoste in finit , sunt geniu infinit ,
Tu dragoste , iar m-ai sucit , 
Iar sunt nefericit de fericit , 
Iar vad tot ce-i frumos , 
Iarasi sunt dragastos , 
Esti mediu canceros , 
Pentru mine , un muritor scriitor si panicos ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu