Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 iunie 2013

Viitor ( rugaciune )

In trecut ,
Nu am vazut , crezut , iubit , stiut ,
N-am vrut sa fiu placut , 
Am vrut doar copaci taiati , stilizati , n-am calatorit in necunoscut ...
Dar astazi m-am nascut , 
Am inceput sa cred , 
Ca tot ce pierd e vesnic si tot ce castig am sa pierd ...

Nu sunt nemernic , nevrednic , mic sau imens in sine ,
Nu ma razboiesc cu oameni cat ma razboiesc cu mine in gandire ,
Nu vad , nu vreau sa stiu ca sunt multi altii tristi ca mine ,
Vreau dragoste , iubire , impacare si suspine ...
Vreau fluturi , sa te scuturi de rau si vanitate ,
Sa privesc spre umanitate cu seninatate si dreptate ,
Nu-mi doresc avere , putere , bani soto sau placere ,
Vreau mangaiere , sa scap de durere si ocazional pasiunea din vivere ...

"Mi-am dat seama ca Iisus n-are trei case in sectorul sase ,
Ca imparatia lui se afla ascunsa-n in sufletele noastre ,
El imbina sentimente , leaga epitete 
Din surdina , ne iubeste si ne-asculta pe-ndelete .
Nu-mi fac cruci cu maini jegoase ,
Si nici nu spun rugaciuni pacatoase ,
Calea Domnului e campie , fara cuvinte mlastinoase ,
Tot ce-mi doresc de la El sunt momentele frumoase 
Si unu la suta caldura spirituala in clipele ramase ...
Asa ca lasati-ma sa dorm , cu somn adanc si vise ,
Sa-mi duc finalul vietii prin conceptii indecise ,
Nu-mi doresc apropiati capabili sa ma riste ,
Nu vreau o viata buna , cat sa ma sting in liniste ..."


Ma vad bolnav de dor , inecat de-amor , incercat de pasiuni si mor ,
Ma vad mort in viitor , ducand viata la firesc ,
Sunt ca un firicel de iarba pe peluza Tatalui ceresc ,
Si cresc , cersesc sa vestesc dragostea eterna , 
Sa slujesc , sa ma mantuiesc de rautatea materna , 
Si iarta-mi Tata durerea , neincrederea si parerea 
Ca uneori ma uiti , ofera-mi mangaierea ...
Ia-mi averea , placerea de a fuma si a-mi deschide berea , 
Ia-mi viciile , deliciile , da-mi Tata te rog puterea , 
Sa iert , sa nu-mi pierd sufletul amanet , 
Sa nu ma vand , atunci cand , nu-mi permit sa scot niciun cuvant ,
Da-mi Tata ploaie de lacrimi , si cresteaza-mi chipu-n zambete , 
Da-mi puterea de a trece ca un fior de apa rece-n suflete ,
Stiu ca cer multe Tata , dar simt ca-nafara de Tine n-am nimic ,
Si mor , sa mor ! Cand te intreb de ce , si Tu nu zici nimic ...
Sper sa Te-ntalnesc candva , momentan vreau sa renunt la rele ,
Sa pun capat vietii mele distruse de lichele ,
Sper sa ma opresc din sperat si sa am ceva concret ,
Caci mi-e sete de iubire , cunoastere , renastere si epitet ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu