Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 31 iulie 2013

Nebun

Lasa-ma sa te mai vad o singura data ,
Sa-mi pierd viitorul in ochii tai ...
Ofera-mi sarutarea ta o data , ca niciodata ,
Surprinde-mi simturile cu ale tale buze moi ...

Imi voi pleca privirea in amintirea ta ,
Vor fi nopti si zile cand voi plange , lacrimi de sange ,
Cand ma voi scurge si voi ajunge intr-un final o perioada grea ,
Din viata ta , fa-mi cuib in obrajii tai , si ma voi stinge ...

De-ar fi sa-nebunesc , si simt ca ma pierd cu firea ,
E pentru cat te iubesc si cum ai definit iubirea , 
De sunt o pata neagra pe sufletul tau curat , 
Prefa-te ca te vindeci , dar sa nu ma fi uitat ...

Vreodata de-mi voi pierde drumurile printre ale tale , 
Nu ma ferii cu ochii , si ureaza-mi ziua buna , 
Caci pentru fiecare secunda cand te vad imi plang cu jale , 
Tot dorul sarutarii tale pentru o saptamana ...

Nici vara nu e vara , nici florile nu-s flori , 
Nici soarele n-apune , nici nu mai am culori , 
Esti simpla si sublima , cand te cercetez ma trec fiori , 
Nici filozofii nu pot spune cat de mult ma infiori ...

Si zbori agale-n mine , cu zambetul tau specific , 
De vei venii diseara , sa-mi spui de dinainte , 
Caci dorm de dor si doare , nu pot sa identific , 
De esti femeia ce ma iubeste , sau doar alta de minte ...

Si ea venii sfioasa , in rochie de paie , 
Cu spic in par , de parca vroia sa ma iubeasca , 
Imi spune ca-s nebun , fac prea mare harmalaie , 
Si ca iubesc mirajul , dar el nu poa' sa ma doreasca ...

Si dorm acum in casa , cu foile pe piept , 
Incerc sa uit de ea , chiar daca nu exista , 
Sunt un nebun ce a iubit mult prea concret , 
O muza a iubirii , himera narcisista ...

Si-aveam un brau facut , sa i-l dau cadou in ziua-n care , 
Ma va iubii asemeni cum o iubesc si eu , 
Dar ea nu mai se-arata si-am aruncat-o-n ceruri , 
Iar oamenii acum ii spun ca-i curcubeu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu