Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 august 2013

Poesie ...

Hilar , vad morti si moarte in parcuri cum se tin de mana , 
In zadar , saruturi uscate cu iz de matraguna , 
Buimac , ma uit la mine in trecut si parca-mi vad viitorul ,
Nimeni si nimic nu poate sa-mi mai schimbe amarul asta , dorul ...

Vad pasari rupte-n aripi cum zboara sub pamant , 
Flori uscate sub soare si inecate in mormant ,
Vad ca nimic din ce ma-nconjoara nu-mi mai prezinta interes , 
Constat ca sunt constant luat sub picior si neinteles ...

Nu cred ca mai exista suflete pure , simple , 
Nu vad femei frumoase , nici copii ca-n alte zile ,
Suspin cand vad ca viata se scurge-n amintiri ,
Am pierdut in tine dorinta unei mari iubiri ...

Si-mi rad in fata multe , ca vorbesc de pacea inimii si suflet  , 
Cand altii doar falseaza sentimente la fereastra , 
Inchis ma vad in noapte , cu stele-nfipte-n cuget ,
Iar luna ma-nfioara cand imi canta de inima albastra ...

Nu pot sa vad frumosul , cand nu esti tu alaturi ,
Nici gloria-n poeme , nu mi-o gasesc adesea ,
Incerc sa uit de tine , dar tu tot mi-te alaturi ,
De parca-ai vrea iubito , sa ma inveti ce e tristetea ...

O stiu , de n-as mai stio , imi amintesc mereu ,
Cum mint ca vad totul in negru doar sa ma crezi cat sufar ,
Desii viata-i frumoasa , mi-e dor de tine rau ,
Incerc sa iti arat ca imi lipsesti si ma autosupar ...

Nici nu cred ca exista asa cuvant in limba mea materna ,
Dar nici asa iubire , cum ti-am purtato tie , 

Atatea lacrimi arse , au lasat sare pe perna ...
Atata dor si-amar , pentru tine ... atata poesie ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu