Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 noiembrie 2013

O parte din mine scrisa

Nu pot sa mint , ma schimb cu fiecare zi ce trece , 
Si fiecare om pe care-l intalnesc in viata la un moment dat ma lasa rece , 
Dar iert , nu am motive sa port ura doar ca orice om-e obisnuit sa dea din gura , 
Fara masura si sa ma judece dupa aparentele unui om pierdut ce-njura ...

Am imbatranit inainte de termen cu gandul la batranete , 
Am plans dupa haine pentru suflet cand am constatat ca-s zdrente ...
Dar viata merge inainte , printre rele si stropita cu cuvinte , 
Viata nu minte , iti da totul pe fata , important e cine-o simte .

Spune-mi ca vezi frumusetea ca majoritatea
Si o sa iti spun razand ca ai distorsionata realitatea ...
Nu-i nimic frumos in zece straturi de machiaj , 
Si-ai sa constati in zece ani ca te-ai indragostit de un miraj ...

Naturaletea costa , consta in puterea de a raspunde direct si fara ocolisuri , 
Unei intrebari capcana  care indiferent de crezi , e un cutit cu doua taisuri ...
Ma pierd cand vreau sa invat ceva si vad ca nu reusesc , 
As renunta , e prea usor ... pentru unii sunt masochist cand vad cat ma chinuiesc ...

Nu cersesc , cer multe , desii daca mi-se cuvine lupt pentru ce-i al meu , 
Razbat in razboaie mentale , si desii nu cred in credinta , totusi cred in Dumnezeu ...
Stiu ca pun prea mult la suflet , dar ce sa fac ... daca am unde ,
Si raman acolo amintiri ce nu au sens , dar care pot patrunde sufletele voastre marunte ...

Nu ma pot ascunde o vesnicie de poezie , stiind ca am darul dureros de a scrie , 
Si fiecare zi incerc sa ma regasesc in versuri ... Desii tind sa ma indrept spre manie , 
Nu e usor sa constat ca nimeni nu ma vrea defapt , 
Iar cine ma vrea nu ma cunoaste , simtindu-ma supraapreciat ...

Nu pot sa spun ca vreau viata eterna , ca as murii si azi , 
Nu vreau sa ma pierd in viata asta , desii frumoasa , o lunga alegorie de agonie si extaz ...
Ma indrept usor spre balcon sa imi aprind o tigara , 
Asta a fost o parte din mine scrisa ... sper ca e ultima oara ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu