Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 noiembrie 2013

Traind in trecut

Priveste-ma , sunt eu ...sunt cel ce-am fost mereu ;
Primeste-ma cu caldura cu care te-am primit si eu ,
Iubeste-ma , te doare ? Crezi ca pe mine nu ?
Sau oare nu-ti amintesti  cand ne-mparteam sufletul ?

Nu vezi ? Sunt tot aici , te-astept sa te pierd iarasi ,
Sa te urasc din nou , sa redevenim tovarasi ...
Asculta-ma o clipa ! Urasc clipa cand m-ai arestat in cordul tau pentru pacate !
Urasc sa te iubesc atat de mult , urasc sa te vad in realitate ...

Bolnav ma simt ... ma mint ca nu te mai simt ...
Ca nu vreau sa te sarut , ca incep sa te uit , ca nu-s pierdut fara sa te cuprind ...
Si-atunci brusc schimb polaritatea gandurilor mele ,
Si ma pierd in praf de stele , ma pierd cu firea vietii ... ma pierd in durere ...

Poti sa mai vi o data ? Poti sa fi iar fata , nu femeia ce esti acum ,
Poti sa ma mai saruti sub ploaie si sa ne imbatam cu fum ?
Ai putea oare vreodata ... sa dai timpul inapoi ,
In vremurile in care sorele rasarea doar pentru noi ? ...

Stii ca valurile vietii noastre se sparg la tarmurile timpului ,
Si devenim tot mai putin din ce am fost candva , devenim sclavii trecutului ,
Contrar situatiei de fata , am ramas acelasi eu :
Ingropat parca-n speranta si frica de Dumnezeu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu