Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 aprilie 2014

Daca vrei , sau nu

Daca vrei , sau nu 
Sa ma iei , sau poate tu 
Vrei sa fi luata , apoi dusa ...
Vrei uitata sau doar stransa 
De pe jos ...
Cum sunt altul , sau jegos ...
 Vrei munti de sare pe picioare ,
Sau vrei sa mi-te pierzi in mare ?
 Vrei ochii tai , tablou de-amor ,
Sa-i pierd in spiritul meu reflector ?

Sau vrei , asa cum adesea ti-ai dorit ,
Sa te iubesc la infinit ?
Sa pleci ca si cum nici n-ai fi simtit ,
Cat de viu am fost , cum am pierit ? ...
Vrei soarele , iti dau si luna ,
Vrei lunile , iti dau tot anul ,
Vrei cerul albastru sa te-mbaieze-ntruna ,
Il fac sa planga cand o sa ii spun de noi ...
 Si  va ploua pe tine cu lumina ,
Si-ti voi scoate-obisnuitul din rutina ,
Voi fi printul tau iubit,
Vei fi printesa mea ...cand voi fi adormit.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu