Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 aprilie 2014

Odisee in al treilea ochi

Pot fi luni de cand nu te-am vazut ,
De cand ma zbat in sinea mea...
Sunt sute noptile cand credeam ca te aud ,
Cantand odata cu inima mea .

Spre inceput erai o odisee ,
Calatoream pe valurile buzelor tale trandafirii ...
Si adormeam la pieptul tau , ascultadu-ti vorbele efemere ,
Erai frumoasa , ca florile unei primaveri tarzii ...

Ma alintai cu-n zambet dis de dimineata ,
Iti raspundeam umil , ca te iubesc ...
Ma ucideai parca de la atata viata ,
Ce ti-se scurgea prin porii inimii ... imi amintesc
Si-acum de noptile cu luna plina ,
Cand ne-mbratisam privirile sub dansa ...
De frumusetea ta ce mi-a ramas tatuata pe retina ,
 De fluturi , acum inghetati ce nu mai pot zbura ...

Vorbele lor acum nu ma mai pot atinge ,
 Caci nu-i mai simt , sunt mort in viata asta plina de pietre reci ,
Copilul din mine ma plange cu lacrima de sange ,
Caci am ramas o umbra la umbra unei iubiri cum nu va mai fi in veci ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu