Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 decembrie 2015

Imoral

Nu as vrea vreodata sa pierd ,
Dar nici nu as forta castigul ...
Sa fiu rezonabil prin esenta fata de univers
Cu fiecare vers si strofa sa imi cant viata langa tine 
Dorinta mea de moarte , e sa mor in timp ce-ti gust sarutul ...

Nu am inceput , sfarsit , cuprins 
Nu avem idei despre lumina ce s-a stins 
Cert e ca a fost un intuneric morbid pana atunci cand te-ai aprins
Si am suras intaia oara dupa o era interioara de plans .

Da, poate sunt nemernic si dificil
Poate imi arunc viata intr-o infama sticla de vin 
Si ma pierd usor de tine , blocat in propriul meu destin ,
Dar cand ma intorc murdar , la tine am cer senin .

Vad primavara in parul tau , in chipul tau , pe pielea ta

Si infloresti in gandul meu pentru orice rana a mea 
Esti floare de mai , zambind inca din avril
Sunt norul de furtuna , modelat de tine in cer senin ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu