Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 ianuarie 2016

Ghiocelul partea-1

Esti dificil ...
Si ma privesti de parca ne-am cunoaste ,
Ma uimesti ...
Esti de-a dreptul instabil in privire si in cuget 
Si vad ca-ti crapa-n chip un zambet .
Aud un zumzet de nebun .
Vorbesc peretii , imi spun ca esti dificil .

Esti cam strain ...
Si parca vrei sa imi spui ca ai adormit pe marte .
Ca mort mai esti , chiar de ai inviat umil 
Iar ploaia rece ce iti prelinge trunchiul impamantat in curte 
Te va tine cu ochii in pamanat pana spre inceputul lui april ...
De unde esti ? Ca imi pari strain...

Si ma ridici , esti curios ...
Dar cand vreau sa iti vorbesc , nu zici nimic , fricos ,
Ma prinde povestea ta muta ...
De parca ai-recunoaste nebunul ce o asculta .
Dar ma privesti in noapte pe ascuns , esti dubios ...
Nu atat de dubios pe cat imi pari fricos si totusi curios .

Asa ca vin la tine , in noaptea asta imbaiata in luna plina .
Te vad ... ai emotii si totusi nu te poti abtine ,
Ma privesti in reflexia stelelor din firele timpurii de iarba ,
Oamenii iti spun ghiocel , dar pun pariu ca nu-s nebun si ai o istorie intreaga ...
Iti soptesc romante , in cele din urma iti ridici palaria dalba ...
Dar marte se sfarseste , si acest umil curios ... o data ma priveste 
Cu palaria scoasa , cu marte la sfarsit ... imi intinde-o soapta blanda ...
- "Ne vedem la anul ... " si-a murit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu