Totalul afișărilor de pagină

marți, 5 aprilie 2016

Cea mai frumoasa zi a fost atunci cand nu a existat maine

M-am imbatat iarasi aseara . Cred ca am o problema !
O problema , daaa ! Cred ca eu sunt propria-mi problema ...
Mi-am  strans in pumn aseara toate sperantele care le mai aveam ramase si nu am fost surprins sa vad ca traiesc doar cu speranta ca voi murii in cele din urma .
Mi-e frica sa mor , mi-e frica de durerea aia . De ce ar putea fi , dar o astept nerabdator . Ca pe o scapare caci iadul arde aici intre noi . Vreau sa fiu simplu , dar nu ca toti ceilalti de simplu . Vreau doar sa fiu eu fara a suporta consecintele ce vin odata cu sinceritatea . 
E riscant sa fi sincer , periculos in toate privintele ... te arde adevarul decat orice minciuna spusa si descoperita ulterior . 
Am fost beat cand m-am gandit la droguri si invers . Eu le unesc destinele in casa fiintei mele ,chiar daca ma doare sa le vad cum se inteleg atat de bine una cu cealalta . Asta sa fie doar singura mea portie de liniste ? 
Jumate de ceva impreuna cu doi jumate de altceva sa rezulte sensul meu in viata ?
Nu stiu , dar nu ma schimb . Am ales calea asta si stiu ca ma omoara incet si dureros , dar nu schimb nimic ... sa ar trebuii sa o fac ?
Caut copilul ala care o sa-mi zgaraie pe fata o cicatrice de fericire , il gasesc eu candva ... chiar daca trebuie sa il adopt .
Mi-e dor de copilul care am fost , tanarul care am ajuns e prea apatic si nevrotic ... emotiv si lasciv ,sexual si transcentral .
Vreau sa mor ...dar mi-e frica . Vreau sa cant , imi place sa cant . 
Sunt momente cand ma visez in fata la zece oameni care ma asculta si aplauda o singura data pentru ca asa imi doresc eu . Dar mereu mor in vise si revin in iadul asta .
Ard , ard precum pasiunea a doi indragostiti . Vreau sa iubesc , dar am uitat si din ce imi amintesc , cam pe atunci am inceput sa plang cu adevarat ... deci nu mai sunt sigur daca vreau sa iubesc . 
Iubirea e efemera ... adica nu sunt sigur daca exista sau doar e o reactie chimica a sufletului ce isi prevede durerea ce va urma dupa ...
Mananca !!!  
Esti prea slab si nedormit ! Nervii nu te hranesc si pacea luata la jumate nu te face decat sa o doresti mai mult ...
Imi pare rau ca nu esti ce am vrut sa fi .
Te-ai schimbat in timp , timpul te-a schimbat cand ai inceput sa il urmaresti si sa tii cont de el si drumul lui ...
Ai murit si m-ai ucis pe mine impreuna cu tine si tot ce ai iubit candva . Tu ce credeai ca esti bun si ca tortura asta care ii zici viata o sa-ti aduca dragoste si recunostinta ?
Naivule ! 
Acum mori ! Cu anii tai de cacat uscati la soare , cu amintirile tale care nu vrei sa le lasi sa se duca in uitare , cu viciile tale cu care saruti pamantul de la capatul prapastiei mortii in fiecare seara ! 
Mori ma ! Nu meriti sa simti bataia vantului si sa asculti caderea soarelui in mare cu o femeie ...
Meriti sa fi singur , nici macar ... sa fi mort ! Sa nu existi si sa fi sters de pe buzele tuturor oamenilor , din memoria umanitatii si din filele care te-au creat .
Esti un simplu personaj dramatic , vei ramane un simplu personaj dramatic . Nimic romantic la tine , nici macar comic . Esti creat sa fi dat exemplu de "Asa NU ! " .
Rebeliunea mea de acum asupra ta se datoreaza bauturii ... Iarta-ma ! Stii ca sunt alaturi de tine si impreuna o sa trecem peste toate . 
Hai ! 
Lasa ca o sa fie bine , ne trezim maine dimineata si facem caterinca cu baietii ! 
O sa vezi , o sa bem o bere , doua , trei si viata o sa mearga inspre mai bine . Nu poti fi chiar tu acela care sa sufere la nesfarsit . Se anunta vremuri bune alaturi de un copil ...
Candva o sa fi tata si o sa faci bine tot ce ti-a fost facut tie rau ! 
Ai grija de tine ! 

Un comentariu:

  1. O urma de ruj pe cana patata de aburii ceaiului. O tigara fumata pe jumatate si lasata fumegand in scrumiera. 3:00 dimineata, liniste si tu. Esti in mintea, in sufletul si visele mele, pe care le-am lasat in asternuturile ce ma cauta absenta. Privesc cerul din bucataria de la etajul 1 si ma inspaimanta faptul ca nu vad stelele. Orasul asta e atat de luminat artificial, incat nu mai putem vedea dincolo de creatia noastra. Tot ce stiu pana acum e ca lumile noastre sunt diferite. Stiu ca in timp ce eu imi pierd noptile printre foi si hartii, tu ti-le pierzi printre foite si peturi de bere. Stiu ca esti dependent de prea multe lucruri, mai putin de iubire, in timp ce eu as renunta la toate viciile si placerile efemere in schimbul ei. Stiu ca ai iubit, iertat, urat, injurat, mangaiat. Si mai stiu ca si eu am facut-o la randul meu. Si mai stiu ca pot sa o iau oricand de la capat. Stiu ca sunt dispusa sa lupt, sa zidesc, sa ma murdaresc si sa o iau de la capat, atunci cand vad ca omul respectiv merita sa-l construiesc. Pot sa-ti dau plamanii mei ca sa respiri alt oxigen in afara aerului toxic in care traiesti. Sa te las sa te vezi macar odata prin ochii mei si sa realizezi cat de minunat esti, indiferent ca esti bun sau rau, ironic sau serios, trist sau zambesti. Cat de minunant esti cand esti simplu, natural, uman, al meu sau alteia. As vrea sa vii, sa dai o fuga prin sufletul meu si sa vezi cata nevoie are ca tu sa ramai in el. Sa vezi cat de inghesuit e locul ala, cate alte suflete se adapostesc in el. Dar mai bine un suflet in care sa ai companie, decat unul aersit in care sa te ratacesti pana ajungi sa te pierzi pe sine. Sau daca vrei, poti sa il iei tu, mi-e tot una. Ti-l pun in palme, in cel mai frumos ambalaj a lui. Nu mi-e greu. L-am mai lasat sa plece odata si s-a reintors plin de cicatrici, de resentimente, teama si remuscari. L-am pansat, l-am uns cu iubire si iertare, l-am curatat de furie si ura, iar acum cand s-a vindecat ai aparut tu. Si m-ai facut sa vreau sa te fac atat de fericit incat sa-mi zambesti pana si atunci cand ai trece de mana pe strada cu alta. Sa-ti sterg lacrimi, regrete, sa-ti cunosc ingerii si demonii. Sa-ti arat cat de puternic poti sa fii daca stii ca mana care te tine, n-o sa-ti dea drumul nici macar atunci cand stransoarea ar fi atat de puternica incat ar durea. Sa-ti arat cat de frumos esti atunci cand zambesti cu toata fiinta ta. Sa-ti explic cat de expresivi sunt ochii tai verzi atunci cand sunt limpezi si stralucesc din iubire si ca i-as iubi la fel si atunci cand sunt tulburi si obositi . As vrea sa intelegi cat de atragatoare sunt pentru o femeie cearcanele de la prea multa munca si nopti pierdute in bratele ei si nu de la berile si jointurile poștate prin baruri obscure. Sa iti arat ca iubirea nu se ofera cu jumatati de masura, doar pentru ca tu ai fost obisnuit doar cu o jumatate de ceva si inca doi jumate de altceva ca sa fii fericit. Nu te blamez si as vrea sa intelegi ca sufletul meu e dispus sa ti-se puna in palme fara "dar", "daca", "poate" sau "as". Pentru ca daca te iubesc, uit de conjunctii sau conditionale. Nu iti pun alternativele pe masa, ci te las sa ti-le construiesti singur.Nu te pun sa alegi intre mine si ceva, pentru ca eu te-am ales cu mult dupa ce tu ti-ai facut alegerile. Nu ti-as cere sa te schimbi, pentru ca imi placi prea mult tu, indiferent de lucrurile din care e construit acest "tu". Ti-as cere doar o seara de mai cu luna plina, pe o plaja pustie, in care sa-mi pui hanoracul tau pe umeri si sa-mi canti ca si cand te-ai afla in fata a o suta de oameni. Si tu ai face-o pentru ca ai stii ca femeia ta te iubeste cat o suta de oameni inmultiti de 10 ori cu 100

    RăspundețiȘtergere