Totalul afișărilor de pagină

vineri, 14 octombrie 2016

In copilarie

Cand amintirea ta sublima
Imi uda ochii de regret 
Si luna-mi plange in surdina,
Iar stele-mi cad din cer incet ...

Mai frang nuiele in coroane
Si-mi pun in crestet drept cununa
Ingenunchez in dreptul apei care
Ne-a botezat iubirea ce nu se mai aduna .

Si plang adesea singur la izvor
Simtindu-mi pletele in vant cum se framanta .
Imi  amintesc , cu tine totul era usor 
Si pleoapele imi prind durerea din ce in ce mai surda .

Dar norii acuma s-au raspandit prin suflet
Si stralucirea ta e doar o amintire .
O amintire moarte , al acelui sincer zambet 
Ce impaca umanul meu cu iubire .

Anii ce vor sa vina , 
Ma gasesc in fata casei plans .
Unde esti copilarie 
Cu pletele ce mi le-am tuns ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu